woensdag 21 november 2012

Mijn auto denkt KITT te zijn.

KITT, de Knight Industries Two Thousand, is de onverwoestbare auto waar Michael Knight in rondreed. KITT is (of was) intelligent en kon communiceren met zijn berijder. Sarcasme was hem niet vreemd, dus menselijke trekjes waren ingebouwd.


David Hasselhoff speelde de rol van Michael Knight en communiceerde continu met KITT. Over de muziek, over een scan van het gebouw en of de turbo boost moest worden ingeschakeld om een topsnelheid te halen. Vandaag besloot mijn auto het voorbeeld van KITT te volgen en te communiceren met me.


Zonder te praten, maar toch met een duidelijke aanwezigheid kreeg ik een melding op mijn dashboard. Geen idee wat er niet goed was, en dat wist mijn auto ook niet te melden het enige wat ik zag was een steeksleutel en een opvallende rode lamp met daarin STOP.


mijn auto denkt KITT te zijn en zegt ST


Snel heb ik een foto gemaakt, terwijl ik met de koppeling ingetrapt de vluchtstrook opstuurde. Over multitasken gesproken. De telefonische hulpdienst liet me het oliepeil controleren, de koelvloeistof checken en ik moest luisteren of ik geen rare tikken of andere geluiden hoorde.

Dat was niet zo, dus ik mocht mijn weg vervolgen. De lamp bleef branden en nu mogen de experts van de garage er nog eens naar kijken en de storing verhelpen.

Liever had ik gehad dat mijn auto KITT niet had nagedaan.






Read article, source: Mijn auto denkt KITT te zijn.»Marijn23.wordpress.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten