woensdag 12 juni 2013

Rijden in een Porsche

Porsche 911 daklijnOp het billboard langs de A1 bij Amersfoort staan grote zwarte letters op een gele achtergrond. Het trekt de aandacht. Er wordt gevraagd of ik een stukje wil rijden in een Porsche. Dat klinkt aantrekkelijk. Hiervoor moet de radio worden afgestemd op frequentie 107.2.


Het geluid van de motor van de Porsche


De opvallende mast met schreeuwende reclame heeft nu toch al mijn aandacht, dus ik zoek snel de juiste frequentie op. In de file is een beetje afleiding welkom. Het gebrul van de motor van de Porsche knalt in stereo door mijn speakers. Het motorgeluid is mooi zwaar en het opschakelen klinkt soepel. Met een slakkengang van 10 kilometer per uur in de langzaam rijdende rij auto’s waan ik me in een hardrijdende Porsche. Het is nog een uitdaging om nu het gas niet volledig in te trappen. Ineens is daar een stem die me vertelt dat ik nu in de Porsche rijd. En als ik in een echte Porsche wil rijden dan af moet slaan, de A28 op naar het Porschecentrum in Leusden.


Rondje rijden in de Porsche


Dit is een mooie belevingsreclame waarin buitenreclame en radio worden gecombineerd. Of ik om het geluid van de motor een auto zou aanschaffen betwijfel ik. Wel krijg ik zin om af te slaan naar de A28 en een rondje te gaan rijden in die Porsche.


Het geluid, luister mee


Hieronder staat eerst een player met het geluid, als deze niet werkt (op bijvoorbeeld smartphone of tablet) staat daaronder de link naar het geluidsbestand.


Download: Rijden-in-een-Porsche.m4a


Rijden in een Porsche


Rijden in een Porsche




Read article, source: Rijden in een Porsche»

Via MarijnKrijger.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten