zaterdag 22 juni 2013

Naar de Euromast

Uitzicht vanaf de Euromast.jpgMet twee van mijn drie kinderen en met mijn opa van 90 bezochten we de Euromast. Op het panoramaterras waaide het hard. De buien en bewolking zorgden dat er vooral van het uitzicht dichtbij te genieten viel.


Klimmen tegen de wind in


Vanaf het terras op 96 meter hoogte klommen we twintig treden naar boven om vervolgens met de trap die om de liftschacht was gebouwd nog hoger te klimmen naar de ingang van de Euroscoop op 112 meter hoogte. De wind en regen maakten de trapbeklimming een uitdaging.


Het uitzicht


Mijn kinderen stonden tegen het raam geplakt bij de reis naar 185 meter hoogte (of waarschijnlijk net iets daaronder. Het uitzicht was fantastisch en ik herinnerde me dat mijn opa me vroeger meenam naar de Euromast. Nu nam ik hem mee. We zagen de Zwaan, de Hef, de Kuip, de andere gebouwen die de bekende Rotterdamse skyline vormen en de haven met grote schepen en het cruiseschip de Rotterdam. De bootjes leken speelgoed en mijn zoon zag overal een lego-bouwdoos in.


Een rondje op 185 meter hoogte, beeld


Kijk mee met een rondje bovenin de Euromast.



Naar de Euromast




Read article, source: Naar de Euromast»

Via MarijnKrijger.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten