dinsdag 22 januari 2013

[update] Een dienst aan mijn naamgenoten

Gisteren schreef ik al over zoektermen en dat ik mijn naamgenoten een dienst zou bewijzen. Inmiddels zijn de spiders langsgeweest en is de post geïndexeerd. Facebook kwam als eerst langs, Google was dertien seconden later en Bing indexeerde het bericht na vijf minuten.


Vervolgens was het de beurt aan de bots van Twitter, Gnip, Topsy, Metauri, Yahoo en bit.ly. En dit allemaal binnen tien minuten na plaatsen.


Het gewenste effect


Het doel was om de beantwoording van de vragen die beginnen met “Mag Marijn…” hoog in de zoekmachines te laten eindigen. En dat is gelukt. Op de vraag “Mag Marijn met de iPad?” was de blogpost van gisteren het eerste resultaat. Door dit bericht te schrijven, zal het zoekresultaat een volgende keer ongetwijfeld beïnvloed zijn.


Zoekresultaat Google, Mag Marijn met de iPad. Ja, dat mag.


[update] Een dienst aan mijn naamgenoten




Read article, source: [update] Een dienst aan mijn naamgenoten»

Via MarijnKrijger.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten