dinsdag 22 januari 2013

Een dienst aan mijn naamgenoten.

Statistieken geven inzicht. Op mijn blog worden cookies gebruikt om statistieken te meten. Niet alleen bezoekersaantallen en de bezochte pagina’s worden weergegeven, ook zoektermen die tot een bezoek aan mijn blog hebben geleid staan keurig overzichtelijk in een lijst.


Opvallende zoektermen


De meest opvallende zoektermen van de afgelopen week zijn er in meerdere varianten. Het is een vraag die eigenlijk niet door mijn blog beantwoord kan worden. Althans, nu nog niet. Aan het eind van deze post kan dat wel.


Marijn


Vraagje


De zoektermen hebben allemaal een zelfde soort samenstelling, ze beginnen met “Mag Marijn” vervolgens zijn er verschillende mogelijkheden:

-..met de iPad?

-..televisie kijken?

-..nog een toetje?

-..televisie kijken?

-..nog even opblijven?


Het antwoord


Om mijn naamgenoten wat te helpen geef ik hieronder antwoord op de vragen.

Mag Marijn met de iPad? Ja, dat mag

Mag Marijn televisie kijken? Ja, dat mag

Mag Marijn nog een toetje? Ja, dat mag

Mag Marijn televisie kijken? Ja, dat mag

Mag Marijn nog even opblijven? Ja, dat mag


Indexering door zoekmachines


Deze post en dus ook de vragen met de antwoorden worden binnen een paar seconden na publiceren geïndexeerd door zoekmachines als Google, Yahoo en Bing. Na het intikken van vragen over of Marijn iets mag, staat in de zoekresultaten straks het antwoord er direct achter. Ik ga ervan uit dat ik mijn naamgenoten hiermee een grote dienst bewijs.


Een dienst aan mijn naamgenoten.




Read article, source: Een dienst aan mijn naamgenoten.»

Via MarijnKrijger.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten