donderdag 3 januari 2013

Linksbuilding vs content

In alle jaren dat ik blog, heb ik veel reacties voorbij zien komen. Oprechte reacties heb ik altijd laten staan. Reacties door bots, met als doel aan linkbuilding te doen heb ik zoveel mogelijk genegeerd. Of ik heb de link verwijderd. Linkbuilding is goed voor de ranking. Content is nog beter voor de ranking in Google.


Content


Hieronder staat wat je wel moet doen om een hogere rank te krijgen. Content schrijven, relevante content. Of ik dat op deze blog doe? Dat is aan de lezer. Google genereert ongeveer de helft van de bezoekers, en dan ben ik nooit heel actief bezig met het optimaliseren (SEO) van mijn blog. De overige bezoekers komen hier via gedeelde posts, links vanaf andere websites en blogs, promotieberichten op Twitter, Facebook, Pinterest, LinkedIn en Google+.


E-mailnotificatie


Iedereen die geabonneerd is en bij elk bericht een mailtje krijgt, kan in het eigen e-mailprogramma het hele bericht lezen. Het is niet nodig om naar mijn blog te surfen om het bericht te lezen. Hiermee is de impact van mijn berichten groter dan alleen mijn bezoekersaantallen aangeven.


SEO


De korte conclusie is dat voor een goede vindbaarheid content belangrijker is dan linkbuilding.


Linksbuilding vs content


Linksbuilding vs content




Read article, source: Linksbuilding vs content»

Via MarijnKrijger.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten