zaterdag 7 juni 2014

Avondvierdaagse Hilversum, de gelopen route

De route was beschreven en stond nog niet op een kaart. Deze kaart van de laatste dag van de avondvierdaagse in Hilversum blogde ik en dat zorgde voor een piek in de stats. Ik hield de route bij met runkeeper en het klopte bijna.


De vijfkilometerlopers stroomden halverwege in. De eerste etappe was het brengen van mijn kinderen naar die instroomplek. Vervolgens heb ik de bakfiets naar de finish gebracht en liep ik de drie kilometer in een recordtempo terug naar mijn kinderen.


Vanaf het instromen in de stoet heb ik met RunKeeper de afstand bijgehouden. Op deze laatste dag was het druk, aan de kant stond het vol met toeschouwers. De gelopen afstand zag er wat vreemd uit. Daar waar we stilstonden en wachtten tot er weer beweging kwam in de stoet bleek RunKeeper nog een extra rondje te hebben gemeten.


Zie hieronder de kaart van de route en vervolgens de gelopen route.


2014 Route vrijdag, avondvierdaagse Hilversum


5 kilometer, route avondvierdaagse vrijdag 6 juni 2014


Avondvierdaagse Hilversum, de gelopen route




Read article, source: Avondvierdaagse Hilversum, de gelopen route»

Via MarijnKrijger.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten