In logo’s worden vaak dieren gebruikt. Eigenschappen van de dieren zijn dan gekoppeld aan het bedrijf, stichting of vereniging. Esso stopt een tijger in je tank, het WNF heeft een panda. Harting-Bank steekt haar nek uit voor de klanten en gebruikt hiervoor een giraffe.
Het konijn van Playboy, de poema van Puma, de pauw van NBC, de dromedaris van Camel, het paard van Ferrari en Porsche, de krokodil van Lacoste en Crocs, de vleermuis van Bacardi, de pinguïn van Linux, het paard van Ralph Lauren Polo, de giraffe van Harting-Bank, de leeuw van Peugeot, de Premier League, KNVB en ING, de vogel van Twitter, de uil van Hootsuite en Standaard Boekhandel, de slang van Alfa Romeo, de vogels van Nestlé, de zwaan van Svarovski en Stabilo, de aap van Paul Frank, de arend van Armani en Vitesse, de vis van de Staatsloterij, de olifant van Evernote, Mammoet en Jumbo, de ooievaar van Ado Den Haag en de paashaas van Vaillant.
Harting-Bank
Het logo van Harting-Bank is al iets kleiner geworden, zie de foto van deze bus. Het is duidelijk dat ze in ieder geval hun nek uitsteken voor hun klanten. En dit zijn onder andere mensen in een rolstoel. Prima logo, herkenbaar en leuk uitgevoerd.
Read article, source: Dieren en logo’s»
Via MarijnKrijger.nl
Geen opmerkingen:
Een reactie posten