maandag 23 september 2013

De meeste zuigkracht. Het wordt geadverteerd.

Een stofzuiger moet het gewoon doen. Adverteren voor een stofzuiger kan op verschillende manieren. De beste manier is potentiƫle kopers overtuigen van de zuigkracht van de stofzuiger. Hieronder staat een aantal advertenties en uitingen waarin de grote zuigkracht duidelijk wordt gecommuniceerd.


Test de stofzuiger

Hoover vraagt je het raam van een vliegtuig te breken.



Nothing sucks like an Electrolux

Legendarische advertentie. Met de dubbele betekenis wilde Electrolux opvallen op de Engelse en Amerikaanse markt.



Electrolux SUV op billboard

De SUV op het billboard wordt op zijn plek gehouden door een stofzuiger van Electrolux.



Stofzuiger met oma. AEG

Deze stofzuiger van AEG heeft een oudere mevrouw gevangen.



Miele-stofzuiger, de kat wordt bijna opgezogen

Zoveel zuigkracht dat het bijna eng is. De kat wordt bijna opgezogen.



De Miele-stofzuiger zuigt alle auto's de tunnel in

De Miele-stofzuiger zuigt alle auto’s de tunnel in



De Miele-stofzuiger vangt een luchtballon

De Miele-stofzuiger vangt een luchtballon



De Electrolux-stofzuiger zuigt het doek van de steiger

De Electrolux-stofzuiger zuigt het doek van de steiger weg.



De meeste zuigkracht. Het wordt geadverteerd.




Read article, source: De meeste zuigkracht. Het wordt geadverteerd.»

Via MarijnKrijger.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten