zaterdag 11 oktober 2014

Zo is een euro snel verdiend – Bol.com

Bol.com adverteert met de ene prijs op Google, maar op de website staat toch echt een andere prijs. Ik moest nog even op de terugknop klikken om te kijken of ik het zelf niet verkeerd had gezien. Zo is een euro snel verdiend.


Gelukkig is het alsnog een besparing van afgerond 17% (Van 17,99 voor 14,99), maar kom je met de 1,99 verzendkosten toch alweer bijna op de adviesprijs uit.


De advertentie in Google van Bol.com


Bol.com de advertentie op GoogleDe pagina op Bol.com met het boek en de hogere prijs.


Bol.com een euro meer


Wat ging er mis?


De interessant vragen hierbij zijn: Is dit een fout in de advertentie op Google? Is hier dynamische beprijzing actief? Ik weet het niet, maar voel me bedonderd nog voordat ik op het plusje om het prachtboek van B.J. Novak in mijn virtuele winkelwagentje te gooien heb geklikt.


Zo is een euro snel verdiend – Bol.com




Read article, source: Zo is een euro snel verdiend – Bol.com»

Via MarijnKrijger.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten